メンバーMEMBERS
ホーム  >  メンバー  >  メンバー詳細

Leelaluk Sukrit

プロフィール

自己紹介

photo
氏名 リーラーラク スキット
学年 博士3年
所属 九州大学 大学院 システム情報科学府

学歴

2012年3月 タイワットプラシーマハータート高等学校卒業
2012年5月 タイシラパコーン大学工学部材料科入学
2016年8月 タイシラパコーン大学工学部材料科卒業
2017年1月 ユニタス日本語学校入学
2018年3月 ユニタス日本語学校卒業
2018年4月 京都情報大学院大学応用情報技術研究科ウエブビジネス技術専攻入学
2020年3月 京都情報大学院大学応用情報技術研究科ウエブビジネス技術専攻卒業
2021年4月 九州大学 大学院 システム情報科学府
情報知能工学専攻 研究生 入学
2021年10月 九州大学 大学院 システム情報科学府
情報知能工学専攻 博士後期課程 進学

研究

成績予測

学習ログから成績などの学習結果を予測するシステムの開発を行っています.大量の学習ログを活用することで精度を高める方法についても研究を行っています.

発表文献

国際会議 (査読有)

  1. Shuaileng Yuan, Sukrit Leelaluk, Cheng Tang, Li Chen, Fumiya Okubo, Atsushi Shimada
    A Deep learning Grade Prediction Model of Online Learning Performance Based on knowledge learning representation
    The 6th Workshop on Predicting Performance Based on the Analysis of Reading Behavior (LAK24 Data Challenge), 2024.03
    BibTeX
  2. Abdul Berr, Sukrit Leelaluk, Cheng Tang, Li Chen, Fumiya Okubo, Atsushi Shimada
    Educational Data Analysis using Generative AI
    The 6th Workshop on Predicting Performance Based on the Analysis of Reading Behavior (LAK24 Data Challenge), 2024.03
    BibTeX
  3. Sukrit Leelaluk, Tsubasa Minematsu, Yuta Taniguchi, Fumiya Okubo, Takayoshi Yamashita, Atsushi Shimada
    LSTM with Attention Mechanism for Students’ Performance Prediction Based on Reading Behavior
    The 5th Workshop on Predicting Performance Based on the Analysis of Reading Behavior (LAK23 Data Challenge), 2023.03
    BibTeX
  4. Sukrit Leelaluk, Tsubasa Minematsu, Yuta Taniguchi, Fumiya Okubo, Takayoshi Yamashita, Atsushi Shimada
    Scaled-Dot Product Attention for Early Detection of At-Risk Students
    IEEE International Conference on Teaching, Assessment and Learning for Engineering (TALE2022), pp.316-322, 2022.12
    BibTeX
  5. Sukrit Leelaluk, Tsubasa Minematsu, Yuta Taniguchi, Fumiya Okubo, Atsushi Shimada
    Predicting student performance based on Lecture Materials data using Neural Network Models
    The 4th Workshop on Predicting Performance Based on the Analysis of Reading Behavior (LAK22 Data Challenge), 2022.03
    BibTeX